Ni visste in va?

Nästa vecka kommer jag hem till stockholm! fatta vad skönt! mer än ett halv år utan min sköna stockholm stad. Då blir det iallafall att träffa alla sedan grönan sedan fest! Oj oj jag kommer nog bära ett leende förevigt efter den helgen. Så vad övrigt händer då? inte mycket faktis. Idag var vi istan, köpte en fin tröja och lite smycken.

Jag tänkte på en sak, det är inte många som vet att min pappa är invandrare? Han kommer från marocko. Många tror jag är helt svensk det märks inte va att jag är utländsk? Men mamma är blondin svensson ni vet och pappa pratar arabiska och allt! Därför jag tror att jag kommer passa i brunt eller svart hår! För min halvlillasyster har svart hår med blåa ögon! så himla söt! Men jag är stolt att ha ''invandrar'' bakrund, en pappa från marocko, kunna föstå arabiska så sluta mer era fördomar! Jag skäms att vara blond när jag ser bloggaren Kissie och Desiree nilsson, jag skäms verkligen...


Ser ni inte dragen? Min mormor är syrian också, ser ni inte mina syrianska drag? jag gör verkligen det ibland, speciellt på den här bilden. Fast jag vet, svenne blondin.
SVENNEBANAN, haha ;)


Kommentarer
Postat av: hejhej

haha blatte, vi har nog av er i sthlm

2009-05-15 @ 07:55:58
Postat av: Elin

När du säger det ser man det faktiskt. :) . Jag har tyvärr bara en finsk pappa, hade hellre haft en marockansk. :p

2009-05-15 @ 08:59:35
URL: http://elinoffthehook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0