kärlek ger bara problem

Jag har gått och blivit kär, i en player!? BRIST PÅ IQ ELLER? vad jag hatar mig själv nu, jag ska inte göra så här. Sist jag blev playad så hamna jag i någonslags zombie koma, jag åt nästan aldrig, fick tvinga i mig vatten, låg i sängen utan att gå till skolan i månader. Och då bodde jag hos mamma bara och hon brydde sig inte så det var då jag kom efter rejält i skolan och sumpade allt. Jag låg bara i sängen hela dagarna, grät, lyssna på musik och mådde psykist dåligt. Jag var deprimerad på riktigt, jag fick ta tabletter och allt. Ingen i min familj eller släkt visste varför jag blev så här, bara kompisarna.
Killen jag blev kär i var en badboy, en riktigt ''gangster'' från rinkeyby, jag tror han var helt svensk, eller typ finsk mamma eller nått. Sjukt snygg han var! han knarkade och hade bott på anstalt i två år. Han var riktigt poppis och jag fastna direkt på honom efter jag träffa honom på en fest med mina kompisar. Sen efter han playa mej fortsätte jag komma tillbacks till honom, även fast jag visste att han knulla andra tjejer och sket i mina känslor, bara utnyttjade mej, men jag ville ju inte förlora honom, jag älskade honom så grymt mycket. Jag tänker ofta på honom men insett för mitt eget bästa att det var bra att jag avbröt kontakten mellan oss. Jag försökte glömma bort honom men det kommer jag aldrig göra.


Nej det känns som jag aldrig lyckas i kärlek...

Kommentarer
Postat av: SaraChristina

VILL OCKSÅ DU TJÄNA PENGAR PÅ DIN BLOGG? KOLLA MITT SENASTE INLÄGG!

2009-05-17 @ 00:00:16
URL: http://sarachristinas.blogg.se/
Postat av: E L I N

Åh, fy fan. Vet EXAKT hur det känns, har varit med om det där X antal gånger :( <3

2009-05-17 @ 20:00:41
URL: http://elinoffthehook.blogg.se/
Postat av: Melissa 14 och gravid

Hej titta in i min blogg ,jag är 14 och gravid. Jag skriver om min unga graviditet som nu pågått i två månader. Om hur jag behöll barnet även fast killen playade mig och det var problem hemma och i skolan. Tack för din uppmärksamhet!

www.melissasliv.blogg.se

www.melissasliv.blogg.se

2009-05-19 @ 01:11:13
URL: http://melissasliv.blogg.se/
Postat av: nadja

de lugnt 1:D mamma och pappa har alltid varit skillda, men pappa har alltid bott i tanzania , och jag har allltid bott med mamma i sverige.. men nu viille dom byte roller , jag ska bo i afrika till jullovet ;)!

2009-05-22 @ 05:03:27
URL: http://naddines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0