uppdate från skolan

sitter i skolan just nu, skit tråkigt! håller på att dö, haha. igår fixa sara min design, jag tycker den är lite svart men jag gillar den! ska jag ha den här designen eller gamla? och vad hände med dom som skulle fixa min design? haha nej det är lungt men skriv komentar om nån fortfarande vill fixa min design. snart kommer väll Lena komma in, våran damp lärare. hon måste ju typ ha det för idag på lektionen så snacka vi om napoleon och såna tråkiga grejer ( hon har oss i SO)
så frågar hon mej nån sak om napoleon när jag ligger med huvudet i armarna på bordet och halv sover, för jag fick gå upp halv 6 imorse! berättar sen varför. så hör jag fot steg mot mej sen hör jag
- ERICA SOVER DU !!??
- eh shit, nej jag eh stirrar i bordet?
- sluta med det och lyssna!
- ehm okej
- när levde napoleon?
- eh jag vettefan
- så du har inte lyssnat?
- jo men tror du jag kommer ihåg?
- du borde! har du fel på minnet eller nått sådant? isf vill jag ha en lapp från dina föräldrar att du har nån slags sjukdom om det är så.

Haha, och hela klassen skrattar, till och med jag haha. Jaja hon blev lite trött på klassen då alla skratta så vi ficks sätta och vid datorn och söka efter napoleon, not so funny. vet ni vad jag hitta förresten på ungdomsgårdens dator? typ massor av bilder på mej! och det är typ 6 datorer på rad så logga jag in på en av dom igår när jag och viccan var där så ba såg jag alla bilder på mej, haha det var sjukt. nu gick jag nyss in på playahead, sjukt längesen jag var inne där. pusshej!

Kommentarer
Postat av: sara

Haha hata damp lärare! ;)

2009-03-02 @ 16:51:40
URL: http://smidigflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0