Träna?

Jag vill säga tack till alla komentarer på mitt inlägg om vikt osv. Tack det har faktis hjält mej, men en sak undrar jag, vadå träna? alltså jag vet vad det betyder men hur? ska jag gå på gym? göra övningar hemma? börja på sport? för jag har inte tid att gå på gym och lyfta tyngder haha och jag har inte tid för någon sport, men övningar hemma? funkar det? jag menar, du Nicole som skrev en komentar ,hur började du träna? för jag vill faktis få fastare kropp, just nu känner jag mej inte fräsh eller snygg. så hur ska jag börja träna? någon som kan förklara haha? ge mej tips!

På tal om annat, det är vår nu! eller brukar man inte säga det när det blir mars? gud vad tiden går fort! nu har jag bott här mer än ett halvår fan! men nu ska jag laga lite mat så puss på er och glöm inte att komentera och ge mej tips! vill verkligen börja träna. ge mej dom bästa tipsen för en ''fast och smal figur'' haha! PUSSISAR

Kommentarer
Postat av: michaela

Gör så många (situps) du orkar VARANNAN, Sen så kan du gå/springa om du ska ut! alltså en promenad nått liknande, Det gör jag!

2009-03-01 @ 16:01:05
URL: http://michaelae.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mycket du med söto <3 :*

2009-03-01 @ 17:07:47
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: Anna

Jogga/spring med kompisar, simma eller typ 50situps innan du ska sova :D



<3

2009-03-02 @ 20:03:13
URL: http://annacb.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hej! Springa och simma är jättebra, situps också (fast man måste vara duktig och orka trots att man inte alltid känner för att ge sig ut i skogen), det kan man ju göra precis när man känner för det. Jag gick på gym för att de hade massa roliga klasser - dansaerobics, funk, yoga med mera (schema med massa olika så man kan välja att gå när man kan). Jag anade att jag inte skulle ha självdisciplinen att ge mig ut i löpspåret varannan dag, medans en dansklass ser man fram emot! Men annars är det jättebra att göra övningar hemma också, börjar du med det så ska du se att det hänt saker efter ett par månader och det är ju alltid kul! Kör hårt! :)

2009-03-09 @ 12:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0