spola tillbaka pausa och tryck aldrig på play

ni måste tro att jag är kär i alla haha, men nej jag kan skriva väldigt mycket om kärlek men jag har faktis väldigt svårt att bli kär, jag är inte mycket för förhållande heller, jag tycker sånt är svårt och jag tror det har väll påvärkat mej för alla i min släkt är ju skilda. men doms som läste mitt inlägg om den där killen M, om hur han förändrade mitt liv och allt, jag är inte kär i honom för att jag älskar honom? men jag kan säga er att jag har faktis en kille här i världen jag är kär i, och nu tänker jag faktis bjussa på ett namn, så olivia om du läser min blogg vill jag först säga att jag är ledsen och att jag saknar klassen i stockholm, men nu har ni alla börjat i gymnasiet, och hoppas du har bra och ni från stockholm fan hör av er fatta hur mycket jag saknar er, jag har bara kontaketen men ungefär 20 personer som var mina närmaste vänner från stockholm. Men nu ska jag inte skriva om det, en kille jag träffa för två år sedan är jag FORTFARANDE, alltså verkligen fortfarande kär i! måste nog vara för ''våran kärlek var omöjlig''. Han var tsm med olivia i min pararell klass och en kväll när vi träffades så följde han mig hem, och det var en varm höst kväll, så var det en tunneln lite längre ifrån mitt hus, så gick vi dit, så snacka vi och berätta massa hemligheter, sen helt plötsligt kysste han mej, och jag tyckte det var så fel för han var ju tsm med en vän till mej men endå kändes det så underbart. sen fick alla reda på det och tillslut olivia, hon blev så jävla sårad. jag grät i nätter, och dum som jag var så träffade jag honom igen, även fast vi var ledsna över det som hände och skämdes träffades vi igen och umgicks, DUMT NOG, så gjorde vi en sak, som inget nånsin fick reda på, vi sa inte till nån och jag tror fortfarande igen vet vad som hände. tillslut förlät olivia oss, och jag och han gled ifrån varandra,och det var då jag insåg hur kär jag var i honom. jag försökte ta kontaken med honom i månader, men han hata mej helt plötsligt, kalla mej massa saker, skrek åt mej, hitta på rykten, jag fatta ingeting. Men honom kommer jag nog alltid vara kär i. Vi var så lika.. men jag drömde iallafall om honom i natt, och då ville jag bara spola tbx, pausa och aldrig trycka på play..


Kommentarer
Postat av: ANNA HULT

tack! fast jag tycker det är du som har en bra blogg men! :O (gick inte att kommentera på ditt nyaste inlägg?)

2009-03-22 @ 18:17:50
URL: http://annahult.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Tack & visst är den :)



Vad händer ikväll?

2009-03-22 @ 18:37:40
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0