seriously

jag måste verkligen bli bättre på att uppdatera okej det lovar jag men det är tråkigt när ens design är så jävla ful! men nu har jag trixat lite med den och hoppas den är bättre. Ser ni min snygga header? den gjorde jag själv! tack kenza som tipsa om picasa 3, skit bra program!
Vad ska jag säga om idag, det var tråkigt och bara massa bråk haha. Min matte lärare skällde ut mej och sa att jag inte behövde gå på hans lektioner så jag tänker inte gå i morgon, muhaha!
Gud vad jag älskar Cornelis Vreeswijk! han påminner om min barndom verkligen, och idag när jag satt på lektionen så kom den låten upp på min ipod så lyssna jag och jag fick verkligen flashback till när jag blev liten, ville nästan gråta lite haha, dom som känner mej förstår nog varför, men det gjorde jag inte så ni behöver inte vara oroliga, haha nejdå. Det var låten somliga går i trasiga skor, jag kommer ihåg att jag alltid grät när jag hörde den, töntiga mej haha. Men ja då har man ju sovmorgon i morgon för första lektionen är matte och jag fick ju inte gå på den haha! nej ska sluta hacka upp mej på det nu. Vill bara säga förlåt till dom som läser min blogg, mer uppdatering ska komma okej? jag lovar.
Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar ockå låten<3

2009-03-12 @ 23:06:38
Postat av: Elin

Grät alltid till hans låt felicia försvann bara för att min kusin heter det och jag trodde att hon var försvunnen xD Haha <3

2009-03-14 @ 15:12:22
URL: http://elinoffthehook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0