Mondays sucks..

Okej klaga inte på min engelska haha.
Hej på er, förlåt för dålig uppdatering men att blogga känns inte lika kul längre, men ja suget kommer och går. Idag var den en helt vanlig hemsk skoldag, allt känns så trist just nu för jag bråkar med några brudar i min klass som jag brukar hänga med och jag vet inte varför dom är sura, eller det är igentligen en som är sur på mej men dom andra blir ju med dragna. så skoldagarna blir bara tristare, hängar med dom jag vet pratar skit bakom ryggen på mej osv men får ta det jag orkar inte lägga nån energi på folk som är bara patetiska så fokuserar på skolarbetet men det är lika svårt det, sitter mest och lyssnar på musik och tittar ut genom fönstret, drömmer mej bort haha. speciellt på matten! åh vad jag hatar matte. alla dessa siffror och tal, tar det aldrig slut? känns som när man lärt sig det mest och tycker okej nu kan jag matte ja då kommer det tusen olika nya matte grejer man aldrig vetat funnits, och det är bara onödiga grejer! lixsom varför skulle jag någonsin vilja veta vad tex 0,9008 + 99,0 * 6,7 är? jag menar man köper väll aldrig nånting sådant osv, ni förstår va? nej man tror man har lärt sig det mesta men det kommer bara mer och mer. men jag tror nu att kanske mina betyg kommer höjas för jag sitter faktis tyst på lektionerna, visst jag får inget gjort för det mesta men det vet ju inte dom så. men känns verkligen som alla lärare hatar mej! alltid jag som hamnar i knaz! alltid jag som får ig! alltid jag som får kvarsittnig! alltid jag som får ha samtal! alltid jag som får utskällning! dom vakar över mej som falkar, minsta lilla fel och dom är där och skriker! som tex idag hade vi någon svenska uppgift, nått slags prov så frågar emelie mej om en fråga ja då skriker vår jävla lärare på mej att jag inte ska titta på henne!! så skriver hon att jag fuska! tror ni inte att jag blir sur? jag menar visst att lärare är stränga, men dom hatar mej. Okej slut pratat om det, ska igentligen sova snart men är så jävla hungrig, inte ätit på hela dagen, och lena gjorde soppa till middag, skit äckligt men ska väll göra en macka eller så nu. förlåt för det långa inlägget, vet att sådant är jobbigt att läsa. Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0