Godmorgon!

Jag är dåligast på uppdatera, jo jag vet! Men nu är det slut med det. Fast a det är sommar lov, hur många kommer sitta hemma och blogga då? haha nej juste mobil blogga! nej vi kommer aldrig slippa alla dessa blonda bloggare! ( ska jag säga haha )
Jag är på humör, inte vanlig va? brukar ofta bara skriva om hur jävla dåligt jag mår men nu är allt okej. Jag skiter i kärlek nu, kärlek får komma till mig den här gången. Vill du leka med mig? då leker jag med dig! det är mitt nya motto.
Visst finns kärleken fortfarande kvar för honom, igår var vi med varandra men innan har vi  sagt att vi bara ska vara vänner för han älskar en annan tjej, då kände jag verkligen hur mycket jag älskade honom igen, alltså när vi var med varandra igår.
Men nu laggar min dator, vet inte varför men ibland får den lite cp ryck! haha.
Skriver senare, ska ut i solen och äta lunch och dricka min chai latte. Puss

vet inte vad jag skulle göra utan chai latte! hehe nejdå.. ;)

Kommentarer
Postat av: PygmeBitch

taack desamm :) ska vi lägga till varandra på blogglovin ? ;) <3

2009-06-07 @ 13:10:37
URL: http://pygmebitch.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Härlig blogg du har, och en riktigt snygg design :)

2009-06-07 @ 13:38:02
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: izabelle

mirribell.blogg.se



Lova den bloggen äger!

2009-06-07 @ 14:18:35
URL: http://mirribell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0