välkommen till verkligheten..

..här finns den ultimata säkerheten.

Just nu vill jag bara sova, och aldrig vakna upp.
Jag vill tbx till Uppsala reggae festivalen, vilka minnen alltså.
Jag gillar svensk musik mer är engelsk har jag kommit på.
Jag gråter när jag lyssnar på låtar från peace&love och uppsala reggae festivalen, för då kommer massa minnen upp. gud vilken härlig tid. sommar, chill, reggae, åh så underbart. låten som kommer påminna mej mest är Kultiration - Rikemansgetto. I sommras när vi satt där och drack och rökte och allt var bara chill, alla umgicks med alla, sen gick vi nära scen och dansa och jag kommer ihåg att han i kultiration blinka åt mej och jag blev helt kär i honom haha.
Ni kan inte förstå, men jag hoppas någon nånsin kommer..


Kommentarer
Postat av: Danielle

hejsan, fixa din design lite :D

2009-01-21 @ 08:13:52
Postat av: Jenny

haha nee nu liger du risksigt till cocca cola beroende hehe

2009-01-21 @ 11:56:59
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: erica

Danielle, jag vet hur vad för design, ge lite tips vad ni tycker är fint ? jag gillar för det mesta allt :) vill bara ha det bästa för mina läsare hehe (a)

2009-01-21 @ 15:33:21
URL: http://teasteme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0