Första skoldagen

Uhh, jag tog mej igenom hela denna dag, och jag ska berätta för er hur den var -
När jag hade slutat mobil bloggat så stanna bussen vid skolan, jag gick av och ut i det kalla vädret. det var inte så många på skolgården, för skolan började om 20 minuter och jag kommer alltid komma 20 minuter förtidigt för så går bussarna och jag tror dom flesta som går i denna skola bor rätt nära så dom kommer säkert inte förns 5 i eller nått. så jag gick in i skolan och till repitionen eller vad det heter där man får hjälp osv så berätta jag vem jag var så hälsa dom och visa mej till mitt skåp. det var rätt fint och väldigt modernt i skolan. dom lämnade mej vid min skåp med bara ett chema. jag låste in min jacka och halsduk och det sen satt jag mej och vänta, kändes lite pinsamt faktis. några gick förbi mej fnissa och viska vettefan om vad. sen började dom flesta komma och jätte många hälsa på mej, ovanligt sen kommer en grupp tjejer som stank rök och fnissa och lyssna på hög musik in rusande och jag tänkte nej nej nej inte fjortisar men så när dom kom in såg dom mer ut som punk fjortisar, söta tjejer faktis och ena hälsa på mej så börja dom andra så frågade dom lite saker osv lite kände mej lite som en kändis, haha nej då. senare på lektionen så satt jag med dom, Linda Frida Josefin Maja Helena hette dom söta tjejerna haha :) läraren presentera mej för klassen och jag skämdes. sen på rasten kolla as många på mej för jag stack ut lite för jag var nog den enda som var ''uppklädd'' haha. men tro inte jag klagar på andras kläder, sånt skiter jag fullständigt i! men iaf sen hälsa några as roliga blattar på mej och gud vad gulliga dom var dom ba vad heter du jag ba erica så börja dom rappa nån grej jag ba åh vad sött haha!
men sen hade vi NO och då blanda hon grupper och då lärde jag känna adam, världens sötaste kille.. ja är kär.. oh shit .. jag är seriös! ja då gjorde vi nån grej om vatten och här är en film dom gjorde, jag as garva hela tiden,


kolla vad söt adam är!

 Haha vad kul det var! adam kommer efter ett typ 20 sekunder eller nått. GULLIGT? jaa! Men sen var jag med adam och hans vänner och tjejerna hela dagen sen efter skolan tog jag bussen hem och adam skulle oxså med den så vi snacka rätt mycket sen kom jag hem gjorde lite mat och satt mej vid datan, Japp det var nog allt. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: felicia

jag med, den är så bra :)

2009-01-19 @ 17:27:50
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

adam är fett söööööööööööööt ;O

2009-01-19 @ 18:30:27
Postat av: Elin

Oj. Har inte märkt förrän nu att du börjat Blogga igen . :) . Kul! Härligt med en så bra skoldag!

2009-01-19 @ 22:16:05
URL: http://elinoffthehook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0