förlåt mej

det känns så jobbigt, jag vet det är bara internett men endå jag skrev allt i min blogg, stunder, jag blogga i flera månader sen fick jag bara radera allt, min pa där jag hade alla bilder från allt jag gjort, allt raderat. men jag klarar mej, det har jag gjort förut. hoppas jag får tbx mina gammla läsare och det, dom var verkligen stöttande. men nu ska jag inte sörja hah. idag har jag varit hemma hela dagen, det är skit trist väder i umeå, har inte kunnat sova nånting sen jag kom hem från tåget. jag var framme vid station vid halv 6 och då låg pappa och sov så jag fick ta bussen som jag fick vänta på i en timme och det var iskallt sen kom pappa och ba förlåt jag glömde men jag var för trött för att bli sur. nu är jag tbx här, pappas fru lagar massa mat, vi ska ha middag så det stinker i hela huset, typ korv haha. kolla på e.t idag också, haha fan jag älskar den filmen och e.t är så söt!!

Jag har funderat på att bli svarthårig, blond känns så fjortis?! och det var ju jag som skulle starta ett nytt liv, då kanske det är bra?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ne du ska vara blond :) gillar din blogg :) <3

2009-01-18 @ 17:51:07
Postat av: Camilla

nej inte svarthårig, brun kanske men inte svart!!

2009-01-18 @ 17:53:27
URL: http://camillatalvitie.devote.se
Postat av: Sarah

du passar som blond på de två bilder jag råkat se dig i bloggen ;-) fint!

2009-01-19 @ 17:19:05
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0