back on track!

Nu börjar jag igen. förlåt, men kolla jag har varit rätt jobbig senaste veckan för jag sluta gå till skolan och var bara jobbig mot pappa och hans fru så dom har varit jävligt sura på mej så dom tog min dator. men inget speciellt har hänt dom här senaste dagarna, har bara struntat iskolan, åkt i väg lite till stan och så, träffat lite folk, varit på väg att åka ner till stockholm haha.
På måndag ska jag träffa min Mamma... fattar ni hur det kommer gå. hon kommer väll inte bry sig ett dugg, hon är precis som en zombie när det gäller mej. jag kommer säkert bara skrika och gråta men pappa säger att det är bra om jag får träffa henne och prata ut och säga vad jag känner men jag vet att hon inte bryr sej, det har hon aldrig gjort.
Just nu sitter jag bara hemma. har äntligen fått tbx min dator men jag sa att jag skulle till plugget idag om jag fick tbx den men jag gick aldrig så jag kommer få jävligt mycket skit när pappa kommer hem, men jag klarar mej, jag har varit med om värre. hade tänkt säga att jag halka på väg till bussen men tror inte det kommer funka.

Snart ska jag gå och laga lite mat, och i morgon ska jag nog färga håret svart, eller mer brunsvart. PUSSAR OCH KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0