Tidig morgon?

Vakna nyss! haha, klockan tre på natten vaknar jag också haha? tidig morgon eller? haha nej då men jag drömmde något sjukt så kunde jag inte somna om så nu tänkte jag blogga lite. Imorgon har jag tänkt ta massa bilder och trista ut er läsare och lägga ut alla, tror jag iaf haha vi får se om jag orkar. men iaf, jag hittade min kamra som har varit borta i ett halv år ungefär, skit nice! men det är ju inte direkt den bästa haha. Finns det någon mer vaken nu? tror inte det.
Inte alla som bloggar på den här tiden ;)
Har tänk att sätta på en film eller något sådant, är så otroligt utråkad. sen fick jag för mej att gå till Ella och försöka väcka henne och göra så hon kunde smyga ut, men kom på vilken damp hon får när jag väcker henne haha. Men hon kommer väll vakna snart så ska hon ut och röka som vanligt, usch på dej haha.
Men ska göra nått, innan jag dör av tråkighet som sagt.
Pussar och kramar.


vill skriva ett vettigt inlägg om en underlig grej, får se om jag orkar haha..


Kommentarer
Postat av: sara

svar:

jag lottar ut en design i min blogg just nu!

gå in och kolla!

2009-02-24 @ 17:39:27
URL: http://pictureit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0