sorry sorry sorry

inte bloggat på ett tag ju! förlåt! varit lite fult upp senaste dagarna men ska börja blogga mycket ordentligare nu :)
okej hej jag heter erica jag är fem år jag vet men jag stack hem ifrån i torsdags så har bott hos polare. har bara varit lite mycket hemma, konstig stämning mellan mej och farsan osv. men nej nej, jag är inte världens bästa dotter det kan jag hålla med om men när man är i min ålder vill man faktis kunna stanna ute på nätterna därför ljög jag och sa att jag sov hos polare medans jag igentligen mitt i natten var hos emil och sen stack vi ut osv, jobbig kväll iaf.
men jag vet lite fjortis varning skriker det men jag känner mej så isolerad, jag vill ut, upptäcka världen, leva livet! inte sitta hemma varje kväll och gå på nån trist bondefest. i stockholm hände det verkligen grejer hela tiden! alltså nej mitt liv är inte att ''kröka''. sällan jag dricker mej berusad men jag menar i stockholm har dom ungdomsgårdar, grönan, stan!, roliga platser och roliga saker bara! vill bara tillbacks. men jag vill endå resa hela sverige runt, vara på alla platser här i sverige. ni vet att det finns ett område nere i sverige vet inte vart men i nån skog bortom allt så är det en liten stad men ens skola, en ica, en kyrka och ett stort område och lite mer ''centrum'' område och det är typ 500 pers som bor där bara! sjukt ju, tänk och flytta dit, folket har aldrig varit utan för skogen och så kommer man där från självaste city och blir klassens cooling? haha nej jag vet inte men ni förstår hoppas jag! jag är en vild person, inte lugn. fast ja, jag är jävligt bra på att sova så! haha.
Puss på er nu ska jag glo på film, har inget annat för mej (såklart!) hihi men kanske ringer ella

Puss bästa läsare och bloggare ha ha !

Kommentarer
Postat av: Caroline Bernadotte

vaa braaa nån som håller med mig om at han ser bra ut. ja de har du rätt i, mer sådana tjejer hahaha



tack så mkt, du va rikigt söt du

2009-02-21 @ 23:47:06
URL: http://carolinekhamo.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-22 @ 01:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0