Blondiner alltså.. ;)

idag var jag på världens dåligaste humör! så hade vi vikarie så jag tänkte vara lite elak mot henne *fniss* haha så dagen gick snabbt för det var så kul, stackars vikarie he he.. sedan hade jag prov och som tur är sitter maria brevid mej så jag tror jag kommer få mvg!  eller kanske vg, haha. jag har aldrig fått mvg faktis, lite pinsamt kanske. adam sa att det var typiskt blondiner sedan kom han på att han också var blond, haha! nej men fan vad irriterande det är när folk säger att blond är så ''dumma''! visst visst det finns väldigt många dumma blondiner men dom är mer,

hej se och ta på mej! barbie och rosa är mina favoriter! hihihhihi, fjortiiis!

men alla blondiner är inte dumma. visst kanske victoria silverstedt har skämt ut oss blondiner lite och många fler men iq sitter inte i hårfärgen. men jag tror att blonda ser mer att vara en bimbo som ett självklarhet, lixsom hej jag är blond och dum, nu gillar alla mej!
men det finns vi blondiner som är smarta också!
 
finns lika många dumma brunetter som blondiner, det är usa och fjortisarna som förstört blondiners rykte!

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med! :o // mia

2009-02-12 @ 17:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0