Runaway..

Varför jag inte bloggat är för att jag inte bott hemma det senaste, jag klarade inte av mer så jag stack. Först blev jag äntligen vän med ella min andra halva och övertalade henne att sticka här ifrån, men vi kom inte så långt så vi sov hos några kompisar. Jag vet hur omoget det låter att bara sticka hem ifrån eller rymma hemifrån, vad man nu vill säga. Men jag är inte dens personen som vågar att rymma, att skricka och vara berätta vad man igentligen känner för sina päron. Känner bara världens hat mot morsan nu, det är världens kirg mellan oss även fast vi inte träffats sen jag flytta till umeå men vi snackar ju och när jag stack så ringde jag morsan för jag har ju bara pappa att bo hos när jag bor i umeå och då vet jag ju inte vad jag ska ta vägen när jag är ledsen, ja vänner finns men helst vill man snacka med en vuxen när man har familj problem, iaf jag. Så jag ringde morsan och berättar att jag hade stuckit, och jag hade förtroende på henne men nej tydligen kunde hon inte hålla det inna och sa direkt till farsan som knappt hade märkt att jag var borta. Ja ni har er förklaring nu och nu måste jag spendera resten av lovet hos min farmor ute på landet här i umeå! så snälla, rym fan inte på ett lov det är nog det dummaste. Så vad kul, får sitta vid datorn en timme och tv en timme per dag bara, super nice! haha skämt åtsido. Nej, jag är riktigt förbannad nu, sitta här och ruttna resten av lovet, lovely!
Ja ni, ha ett underbart lov, ni som iallafall är fria, om jag sticker kanske som sätter mej hos gammel farmor?!


Låten är som jag kände när jag stack

Kommentarer
Postat av: aggis

förstår hur du känner har hänt samma skit med mig=/

2009-04-11 @ 01:30:56
URL: http://aggizh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0