bloggare

jag är uttråkad. spanar runt efter lite roliga bloggar, kan ni ge lite tips? vilka bra bloggar finns det? alla bloggar känns så falska just nu, man vet inte vilka som är äkta, både fysiskt och psysikt om ni fattar. I morgon bli det första riktiga skoldagen i min nya skola!! fan vad spänd jag är ha-ha. Har varit där några gånger innan men då hälsa man på lärarna och lite folk hälsa på mej osv haha. sen fick jag lite skolböcker och shit, min skola är full av bönder haha men det finns några söta killar faktis.. hoppas man får några vänner dåra haha, nej det är rätt lungt jag känner några redan, tjejerna är super gulliga mot mej som tur är, här är dom inte som stockholmare som är så jävla bitchiga här är dom fan välkommnade, tro mej jag har bytt skola tusen gånger i mitt liv. nu ska jag rota fram lite kläder ur garderoben och se vad jag ska ha på mej i morgon, OCH NI MÅSTE HJÄLPA MEJ!
Kommer strax ett inlägg till om vad jag ska ha på mej, och i need your help!
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0