Torsdag

Hejsan, Ella sov här under natten så gick vi inte till skolan, vi både är förkydla haha! det är rätt skönt med ella för våran föräldrar ser oss lite som syskon, vi får sova hos varandra under skoldagarna, vi får vara sjuka tsm, våra föräldrar litar alltid på oss osv. så härligt att dom litar på oss, men hon är lite som min syster. men aja, hon sov här och vi är förkydla så vi behövde inte gå till plugget så när min familj hade stuckit på morgonen så drog vi fram några madrasser och la framför soffan i vardags rummet sen hämta vi massa täcken, kuddar och filtar så det blev skit mysigt så gjorde vi ordning frukost och la oss i vår stora säng och åt sedan kolla vi på film och hade mysigt , så det har jag gjort ungefär hela dagen. nu har nyss ätit middag och vi ska gå ut med min hund snart. och förlåt för jag uppdaterar så dåligt, min blogg  ska bli bättre! Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0