My own love story..

Alla har sina kärleks historier, såna som biter en i själen och får en vaken på natten. Jag har haft många, men en som verkligen gick långt. Jag tänkte dela med mej med den.

Det var hösten 2007, gud när jag säger det känns det så länge sedan, men det var bara förra hösten. Jag bodde i stockholm då. Man hade sin lilla ''fjortis tid'', inte så överdrivet utseende hade jag men mitt beteende var det. Var väldigt stökig, gick inte till skolan och såna fåniga saker, ett riktigt problem barn alltså haha! Sen en kväll på väg till en fest i stan, mötte vi några killar på tåget jag och min kompis, dom skulle på samma fest. Vi små prata lite med dom och ena killen fråga om min numer och det fick han. Men igentligen hade jag ögonen på hans kompis. Sen kom vi till festen och vi fick skilda vägar. Jag och min kompis gick och hälsa och sånt. Sen när festen verkligen gick igång så gick jag fram till hans kompis som jag hade ögonen på tåget, vill inte nämna några namn så säger M. Men så gick jag fram till honom och prata lite, typ hälsa och ba ja vi möttes på tåget. Antagligen var det akoholen så fick mej att kyssa honom, för där stod vi och hångla. Runt 1 hade festen verkligen spårat ut och jag och några till drog. Vi satt på tunnelbanan och ''hängde'' lite på plattan. Sen ovanligt nog ville jag åka hem. Så jag drog hem medans mina kompisar hade raggat några killar. När jag kom smsa jag hans kompis och fråga om M's numer, och så fick jag det. Då visste jag ens vad han hette men jag smsa endå och hans svarade och jag berätta att det var jag och så. Sen dagar gick och jag kunde inte sluta på honom. Vi smsade och prata i telefon med varandra hela tiden. Sen en kväll så ringde jag honom på fyllan, och hans sa bara massa skit till mej och var skit taskig, sjukt sårad jag blev då. Då insåg jag att han bara drev med mej. Jag kom på mej själv att vara skit kär i honom och det visste han, men han drev bara med mej och såra mej djupt. Jag hade skrivit att jag var kär i honom och han dissa mej totalt. Men jag gav inte upp. Tillslut träffades vi, det hade gått typ två månader sen festen och under dom månaderna hade han också sårat mej men jag ville ta det så jag fortsätte. Så jag och en kompis somsagt åkte för att träffa honom men då märkte jag hur oseriös han var mot mej för han höll på med min bästa kompis hela tiden, och fan vad ledsen jag var. Sen kommer jag inte ihåg hur men vi blev vänner och började träffas, och utan att jag märkte det hade jag vunnit hans hjärta! han var så kär i mej, och jag var i honom, vi träffades och det hade redan hunnit bli jul och vi blev tsm under jullovet. Sen en vecka innan julafton var vi hos honom, och det var då jag förlora min oskuld, men honom. Direkt efter ångra jag mej, all kärlek och min kärhet försvann direkt, jag blev äcklad av honom och ville inte se honom, exakt när jag äntligen hade vunnit hans hjärta blev jag så! jag vet inte varför, jag mådde bara dåligt då. Men jag vågade inte göra något, så vi fortsätte vara tsm, var alltid med varandra även fast jag inte ville, sen tillslut såg jag att han höll på med en tjej som han hade hållit på med skit länge, dom skrev perversa saker och sådant till varandra, och fan vad sur jag blev, jag som hade varit kvar hos honom bara för att inte såra han för han var så kär i mej så är han otrogen! det tog iallafall månader och det blev maj och då kunde jag äntligen samla mod och dumpa honom. Han vart så jävla sårad och jag mådde så jävla dåligt för det. Men senare blev vi vänner igen, bästa vänner. Jag kunde aldrig bestämma om jag ville ha honom eller inte, det var sjukt jobbigt, jag var inte kär, men han var underbar. Sen blev vi tsm igen innan sommaren men det var inget seriöst. Sen lovade vi varandra att alltid vara vänner men direkt när sommaren börja förlora vi kontakten, vi smsa då och då och sågs nån gång men inget mer. Det sårade mej. Han skaffa ny tjej, en av mina kompisar. Han blev bästis med några av mina kompisar och sket i mej. Men jag kände inombords att jag älskade honom, för den tiden vi hade. Alla underbara minnen, vi skratta och hade så jävla underbart tsm. Han gjorde allt för mej. jag fick allt av honom och han brydde sej verkligen. När jag hade spyttner mej själv och ramlat i en vatten pöl och jag inte svara på sms eller nått så ringde min kompis till honom och berätta och han grät! jag grät verkligen för han var orolig över mej! seriöst jag fick en kille att gråta, hur dum var jag igentligen. Sen senare på hösten flyttade jag till umeå, han hade ingen aning om det, kanske han inte har längre, eller jo alla fick ju fan reda på det så han måste nog också fått reda på det. Men nu har vi inte snackat sen i början av sommras, då vi lovade varandra att vara bästa kompisar. Jag vet inte om han lever, om han har tjej, om han har flyttat, om han var förändrat, hur han ser ut nu förtiden, ingeting.. Jag saknar honom verkligen, jag måste erkänna att jag verkligen älskar honom... Jag kommer inte ihåg allt under han och min tid men vi hade ett år tsm. Nu har vi kännt varandra två år.
 
Jag tror många har såna här historier, här var min.


Kommentarer
Postat av: miahmariah

Åh vilken fin blogg. Riktigt snygg design.

2009-03-16 @ 18:47:56
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Anna

rätt krånglig story men fin ändå. Hoppas ni hittar varandra igen :)

2009-03-16 @ 21:06:32
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åhh, fin historia, hoppas att ni träffas igen.

Snygg blogg föressten! :D

2009-03-16 @ 21:13:38
URL: http://misstenglin.blogg.se/
Postat av: Adelina

Fin historia! :/ Jag läste igenom hela, duktigt va?



Puss.

2009-03-16 @ 21:39:35
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

fint skrivet! fick lite tårar i ögonen, för jag förstår hur jobbigt det är

2009-03-17 @ 15:00:31
URL: http://Http://szerafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0