it's soon summer!

Åh man känner verkligen att det börjar bli sommar! solen har lyst hela dagen nästan, fast nu är det inte så mycket sol men det har varit  super varmt, har gått utan jacka hela dagen.
Vanligt plugg idag men man får härda ut för nästa vecka är det lov sen efter den veckan blir det thailand! varsegod ta en minut och var avundsjuka, haha nej då men jag kommer fortsätta blogga det lovar jag! Men jag har fått jobbat som fan i skolan för att vi ska åka, det är som en belöning, och det funkar bra! hehe. Farsan sa om jag fick över vg - mvg på fler än 3 ämnen skulle vi åka till thailand och såklart klara jag det! Och förresten jag kanske kommer till stockholm under påsklovet, kanske man ska ordna en blogg träff? haha nej då vem fan skulle komma igentligen haha.
Pussisar!

Kommentarer
Postat av: maritta

AAAAH, skön sommarbild. :D

men du, kolla in den här länken. Haha :D



http://www.sexy-lena.com/?uid=260750

2009-04-01 @ 16:54:15
URL: http://marittas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0