unhappy

Inte ens viden vill tårka mina tårar...

Jag har ändrat på mej själv nu, får se hur länge det håller.
Det känns som jag bor i ett hus med ett gäng ungdomar, för så fort jag vänder ryggen mot dom hör jag hur dom pratar, det känns jobbigt att hata sin egna familj, och bli hatad tillbacks. Just nu behöver jag en axel att vila mej på, men det finns ingen i närheten, jag är lämnad av verkligheten.

Dagen har börjat med arg erica, fortsatt med en mobil släng i väggen, och slutat med en blöt kudde.
Visst låter det kul att vara jag?

Låten som kom på begravningen.


Kommentarer
Postat av: amanda

jo, japp jag har naturligt rött hår.. självlockar ingår på köpet också... jag älskar dem men kan dock vara lite jobbiga ibland.. håret börjar vända sig lite mot det bruna nu men men de kommer äatt bli rött i sommar igen...

fin blogg du också.!

puss och kram chokladbanan!

2009-02-02 @ 18:24:17
URL: http://mandisorange.blogg.se/
Postat av: thilda

en underbar låt faktist! :)

2009-02-05 @ 23:03:25
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0