Dålig uppdatering

Jag vet, sjukt dålig uppdatering. Orkar inte, helt ärligt orkar ingeting, har inte suttit vid datorn på skit längre. Jag försöker njuta av livet, allvarligt jag har struntat i skolan i två veckor nu och bara chillat hos kompisar och försökt gå vidare men det funkar absolut inte! Sen förra helgen bestämde jag mig att gå vidare, jag radera numret och allt sen mötar jag honom på väg till min kompis skola! Sjukt.. så jag var med honom hela dagen då sen har vi inte träffats sen dess. Smsar honom lite då och då och i fredags mötte jag honom igen eller vi skulle möta dom killarna vi brukar hänga med och han är också med i det gänget men jag trodde inte han skulle vara där och dom skulle följa med oss på fest, och vi titta knappt på varandra så gick han och höll på med mina vänner och allt, sjukt.. sen var han sjukt taskig mot mig så titta han i mina ögon ba vill du börja gråta eller haha?
jag ville seriöst döda honom, jag fick världens utbrott på honom, sen på min bästavän inför alla. jag var helt galen. sen blev han och jag vänner igen och så råka jag bli för full den kvällen men så tur följde dom inte med på festen för jag drack jävligt mycket men jag ringde honom hela natten på fyllan, haha alla brudar på festen fick damp på mig dom ba kasta honom! gå vidare! han är inte värd dej!
men jag kan ju inte...!
Men vi snackar inte så mycket med varandra...
Nu ska jag ut i solen igen! så jävla fint väder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0