Vill utomlands!

Godmorgon på er, vakna sju i morse och då gick min buss så stannar hemma idag, är så jävla trött endå så orkar endå inte dra till skolan, har endå massa läxor och sånt jag måste göra..
Juste, sitter och snackar med min kusin på msn som är i thailand och han har varit där i två veckor nu! fatta vad lyx! han berättar att han sitter på flygplatsen just nu och dom kommer hem om två dagar men nu ska dom åka till phuket! åh vad jag är avis, vill också utomland seriöst. tänker på när jag var i grekland i sommras, fan vad mysigt det var, jag var där i tre härliga veckor och jag lovar en det finns inget finare än grekland! grekland har snyggare vatten och killar än thailand kan jag lova haha. Åh vill verkligen tillbacka just nu...
Pussisar

Kan lova att det finns inget finare eller bättre än grekland

Kommentarer
Postat av: A -*

Är du för eller mot abort?



läs även lite om mina tankar om det om tex en tjej jag känner använder det som preventilmedel..



Hare bra

Amanda

2009-03-10 @ 15:22:32
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0