Sorry sorry sorry!

förlåt för en dålig uppdatering men har varit ganska upptagen i helgen. i fredags köpte jag min älskade skinnjacka! tack för alla komentarer men Erica för jag köpte efter hennes råd, en skit snygg på vero moda för bara 500 hundra, stort tack!
sen så gick jag, helena, josefin, jessi och ella ut och hade tjej middag på nån grekis resturang, och jag lovar er att på sommaren är det nog den finaste resturangen man kan vara på! men iallafall sen på kvällen hade vi mys och kolla på film och somna runt 1. Sen ikväll måste jag bara berätta om våran sjuka kväll,

Sjukaste lördagen ever:
På morgonen gör vi oss iordning för att åka till stan, för det skulle vara en lokal fest för ungdomar vid ålder 14-16 i hagaby så vi skulle köpa kläder. jag har aldrig varit på det förut här i umeå eftersom vi inte bott här så länge (he he 6 månader eller nått) så jag visste inte hur det skulle vara men självklart har man haft sin fjortis tid när man sprang runt på såna här dicson så jag hade min bild om det hela. vi åkte in till stan runt 3 och jag köpte en skit snygg ''fest'' klänning och ett par svarta pumps med öppen tå. när vi shoppat klart drog vi hem till jessi och fixa oss, och må jag säga att jag tyckte vi såg ut som 25 åringar haha, (jag tjatade typ om det hela kvällen haha) så drog vi till festen och skit många var där och inne på festen gick allt rätt fel, några killar hade gett ella för mycket sprit, helena och jessi hamna i bråk och josefin och jag virra bara runt, så vakten slängde ut oss när vi tog hand om ella så vi satt alla tre på gatan och ella grät och sen kom jessi ut skrikande på oss att vi bara lämna henne och så kom dom hon bråka med efter och det var världens drama så vi bestämde oss för att dra hem. så gick vi där i stan och klockan var runt 10 så tyckte jag att det var sjukt onödigt att vi skulle hem när vi endå var uppklädda, och då sa typ josefin eller nån ironiskt ba ja men vi kan dra in på nån club och jag typ skrek av lycka ba vi gör det kom igen vi ser endå ut som 25 åringar, så vi drog framtill nått ställe som lyste rosa och försökte komma in och haha fan heller att det gick bra, ''vakten'' hota att ringa polisen så vi gav upp tillslut och drog till bussen, vi var skit irriterade och trötta så efter 20 minuter så säger jessi att hon inte känner igen sej, så kollar jag på skärmen där man ser vilken hållplats det är och känner inte igen den heller och då får vi panik och upptäcker att vi är på väg FEL HÅLL, mot svedjan (andra hållet vart vi ska) haha så vi går av mitt ute i ingenstans och går till busshålls platsen på andra sidan, och gissa vad? inte bussar gick! haha jag höll på att dö haha, först grät vi, sen skratta vi, sen skrek vi haha. men ingen ville ringa sina föräldrar eftersom klockan var lite mycket och alla hade ljugit och sagt att dom ska sova hos nån för att kunna vara ute hela natten så ella som då faktis blivit rätt nykter beslöt att vi skulle hyra taxi och det gjorde vi och drog hem till mej...

så nu är vi hemma! haha, jag vet vilken låter som ett gäng 14åringar som virrat runt men nej nej, vi är 16 och lyckliga bara, haha! Godnatt på er, pussisar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

missa inte tävlingen

2009-03-08 @ 09:31:43
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hej,ville bara säga att du har en JÄTTE fin blogg!:)

2009-03-08 @ 10:59:21
URL: http://livetsomrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0