Lördag

Hej, okej det är söndag om någon timme men endå haha :)  Igår hade jag det sjukt mysigt. Kolla jag hade inget att göra och jag vägrade att gå ut eller nått sådant men tilslut orkade jag inte bara sitta där så jag ringde runt lite och sånt men alla hade redan stuckit ut och sånt så jag gav upp hoppet men så kom jag på att jag kunde ringa adam, även fast vår relation har varit rätt trasslig men jag gjorde det så log jag i sängen i två timmar ungefär och prata med honom. Sen blev klockan nio och min familj drog på middag hos nån vänn men jag sa att jag hade mens värk så stanna hemma, orkade inte umgås med min familj haha. Så fortsätte vi prata tills adam sa att han hade skit tråkigt och ville vara med någon så höll jag med, så blev det tyst en stund så fråga han om vi skulle göra något och jag blev typ överlycklig för han var en av mina första vänner när jag flytta hit och vi var ''på g'' och allt men så förstördes det av en liten grej. Men så sa jag att han kunde komma över för jag endå var ensam hemma men vi hade inget godis eller nått men så sa han att han kunde dra till ica och köpa godis och hyra film till oss så gjorde han det sen kom han runt tio så hade han köpt ben & jerrys, chips läsk och godis så satt vi där och glodde på film, Låt den rätte komma in, sjukt bra fast läskig! Och i början var det lite pinsam stämning mellan oss men sen släppte det och vi hade det skit mysigt, haha. Så sov han över och så sen dagen efter så stack han vid lunch så har jag varit med ella och inget kul har direkt hänt. Ikväll hade jag ella, josefin och bella tjejmiddag tsm, mysigt vi gjorde tacos (typsikt haha) och drack cider sen kom typ oliver och alla så skulle vi dra ut men jag hade ingen lust så stanna hemma ikväll med, och i morgon är det jävla söndag och det betyder att det är skola snart, uuusch. Men ska dusha nu Pussar!

Kommentarer
Postat av: sofijah

svar: tack så jättemkt , va glad jag blir :) <3

2009-03-15 @ 11:31:45
URL: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0