Lilja 4-ever

rotade igenom våra filmer idag eftersom jag inte hade något att göra när jag kom hem från stan, så hittade jag filmen Lilja 4-ever, har aldrig sett den så det måste ju ha varit min pappas fru film, visste inte ens att vi hade den! så jag tänkte okej det är väll nån vanlig svensk ungdoms film. Så börja jag titta och efter 20 minuter var jag helt fast! jag vet att den är ganska gammal (från 2002) men det är verkligen en film man har missat om man inte sett den! den var otroligt bra, jag verkligen ser upp till tjejen att hon orkade gå igenom allt det där, och det blev ju lite tårar på slutet och speciellt när jag fick veta att filmen är baserad på en sann historia. Men den sjuka var att det finns såna perversa gubbjävlar i sverige! flickan såg ju ut att vara 13 år..
Jaja, ta och se den iallafall, otroligt bra!

Kommentarer
Postat av: cissi

jag gillade den också! men slutet var sådär ; )

2009-03-26 @ 17:16:08
URL: http://cissisrum.blogg.se/
Postat av: E L I N

Oh, har alltid velat se den. Den verkar så jävla bra! :O



Btw, jag har börjat blogga igen :)

2009-03-26 @ 20:01:48
URL: http://elinoffthehook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0