Fredag den 13:onde

Hej, kom nyss hem, har varit med jessica och bara chillat. Ikväll tänker jag inte gå ut eller nått, det är fan fredag den 13:onde så vågar inte gå ut! jag vet vad töntigt att tro på sådant men vågar fan inte ta nån risk, haha det var ju fredag den 13onde för nån månad sen och kvällen sluta INTE bra! har till och med lagt in på min mobil i kalandern, fredag den trettonde, ingen fest nu erica!! haha. Gullig jag är då. Ska se om det kommer några filmer på tvn ikväll, så man iallafall har något att göra, annars blir väll telefonen min bästa vän ikväll. Ska göra glass med pappa nu, vi har egen glass maskin he he. Måste lägga in låten jag har knarkat hela veckan! så underbar.

Pussar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jobbigt med fredag 13. Men inget hände mig :)

2009-03-14 @ 19:29:04
URL: http://nagellacks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0