50 frågor!

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? Typ 50 bara haha.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Ja he he
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Min klass? haha
4. Hur lång är du? 1.66 tror jag
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Kalla och choklad fabriken på spanska med klassen, haha.
6. Hur löd ditt senaste sms? - Älskling tack för allt <3
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på, det är enklare att ''uttrycka'' sej när man ringer.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
9. När såg du senast din mamma? Halvår sedan
10. Icke godkänt i något ämne? Faktis inte :) Har fått på flera prov och sådant men har klarat mej rätt bra.
11. Mvg i något? Tyvärr inte
12. När vaknade du idag? Åtta
13. Vilken är din favoritplats? Hemma hos ella och stockholm!
14. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte men ibland hemma, umeå och skolan.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Stockholm!
16. Hur stor är din säng ? Dubbelsäng :)
17. Vad sover du i? Linne och trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 3 till 4
19. Var har du bott/bor? Jag bor i umeå, har bott i stockholm, skåne och många andra platser.
20. Tycker du om kinamat? Ja jag älskar kinamat!
21. Tycker du om kaffe? Men mycket socker ja!
22. Vad dricker du helst till frukost? Te :)
23. Kan du spela poker? Ja då
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Ja :)
25. Vill du ha barn? Såklart
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, spanska och lite grekisa för min morfar är därifrån
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nope
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och godis typ haha.
30. Äger du dyrbara smycken? Ja några få
31. Kan du rulla med tungan? Nej ? hehe
32. Vem är den roligaste människan du känner? Alltså jag tycker dom flesta är roliga så kan inte komma på någon speciell just nu
33. Vad har du för ringsignal? In my heart
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Japp
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Datorn? haha
36. Kan du byta olja på bilen? Haha nej!
37. Vilken var den senaste boken du läste? Sandor slash ida
38. Dansar du i bilen? Haha ja om det är en bra låt och jag är på humör!
39. När var du i kyrkan senast? Sen min brors begravning tror jag..
40. Hur många hål har du i öronen? Två i varje :)
41. Har du någon piercing? Ja i navel och har haft i näsan :)
42. Har du någon tatuering? Nej men skulle vilja
43. Har du provat droger? Privat fråga
44. Röka eller snusa? Inget!!!
45. När blev du av med oskulden? Privat fråga
46. Har du pojkvän/flickvän? Nej faktis inte
47. Har du ett bra sexliv? Privat fråga
48. Vad är ditt mobil nummer? hehe 073-you-whish
49. Vad ska du göra ikväll? Vara med ella säkert eller ta det lungt :) 
50. Har du några syskon? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0