Lite fakta om mej

Jag ville bli när jag var liten: Sångerska haha
Är du kittlig: på vissa ställen haha
Spelar du något instrument: nä men han spelat flöjt HAHA 
Något du absolut inte äter: Kött :D
Vad sa du senast: vad fan
Det här är jag bra på: Prata och dansa haha :)
Brukar du svära mycket: ja..
Vad vill du jobba som: dansare eller skådespelare
Gillar du att sjunga: JA! sjunger så fort jag är ensam he he
Gungar du på stolen: nej vågar aldrig haha
Vilken hand håller du gaffeln i: höger kanske ?
Anser du att du är stark: nej jag är fett svag ;)
Använder du knark: nej!
Har du någon Pericing eller Tatuering?: ja i naveln och öronen sen haft i näsan men inga tattos än:)


FAVORIT

Färg: Vit och rosa :)
Mat: tacos (MEN ÄTER INTE KÖTT ÄR VEGETERIAN SÅ HAR QOURN ELLER SOJA KÖTT :) )
Låt: har många men en är sparkar och slag
Plagg: brukar alltid varijera men just nu gillar jag tygskor med strumbyxor och svart fjällis :)
Skor: tygskor
Ställe: stockholm!
Tidning: veckorevyn
Film: fucking åmål eller twilight
Bok: lovligt byte
SENASTE

Person som sovit i din säng: sofia haha
Person som du pratade med: sandra
Person som du gick på bio med: pappa
Person som du gick på stan med: pappa
Person som du skällde på: mamma
Låt du hörde: i spye
Film du såg: nån på 6an
Mat du åt: omogen avokado haha
Kram: viccan
Puss: mitt katt he he paris
Känslan: orolig
Resa: Bulgarien
Glädje: jag och adam idag på lunchen
Dröm: min dröm var så konstig så har glömt den haha
Person du träffade: emelie
Pratade i telefon med: nicke
Personen du fick sms av: adam
Gången du åt 7-eleven korv: aldrig gjort det :)
Gången du var utomhus: nyss
Hela din familj åt middag tillsammans: igår kväll 
Saken du köpte: svarta jeans :)

FÅFÄNGA

Hur många foundation har du: 6 stycken men använder bara 1 ibland använder mest bara på helgen
Hur många puder har du: 2 använder bara på helgen
Hur många mascaror har du: 4
Hur många ögonskuggor har du: har skit många, en hel låda, men använder aldrig
Hur många dagar i veckan är du utan smink: flera
Mineral smink eller vanligt: Mineral ID
Hur många parfymer äger du: inte så många, typ 5 styck
Fixar du håret varje dag:  ja jag fixar det men inte med massa hår s 
Hur många väskor äger du:  6 typ haha
Hur många par skor äger du: hmm, eh väldigt många
Har du eller har du haft extensions: Nej
Handlar du second hand:  nej men skulle vilja testa nån gån
Äger Du ett plagg eller accosear för över 1000kr: tror det, kanske nån enstaka grej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0