torsdagar är tråkiga och långa

tjilivippen! haha nej då jag skoja. det har varit en lång och tråkig torsdag idag, men tack till adam som har gjort mej på gott humör hela dagen. Ja tack för alla fina söta komentarer ni skickat om vad jag ska skriva om så ska börja skriva om det ni sa. Iaf, idag hände ingeting, gick till skolan och fick gå upp halv 6 för hade ingen sov morgon och det tar en och en halv timme för mej att komma till skolan, kanske lite mindre. i skolan började vi dagen på två timmars engelska, TRÅKIGT, sen en timmes matte som jag är så jävla dålig på så jag får massa extra hjälp och får gå på extra matte haha jag är så sämst. sen hade vi språkval och det hatar jag också, och jag var skit hungrig hade inte ätit nått sen fick vi äntligen lunch och det var tomat soppa, SOM JAG HATAR, haha så jag åt macka så var jag hungrig nästan hela dagen men skratta åt adam hela tiden så han fick mej att glömma om hur hungrig jag var, he he låter helt sjukt. efter skolan stack jag helena och adam till centrum där vi satt och chilla sen drog helena och jag tyckte det var jätte pinsamt att vara ensam med adam men han tyckte inte det var ett dug pinsamt så han var precis som vanligt medans jag blev jätte blyg, he he he. nu kom min förbannade cepe jävla skit fitta ''plast'' morsa, asså farsans fru. jag hatar henne. jag hatar min brorsa, jag hatar allting. förlåt mej, min dåliga humör, men helt ärligt så måste jag bara få prata ut, och bloggen känns det bästa att prata ut på. men nu blev det rätt långt inlägg så ska väll sluta skriva innan ni somnar, Pussar och kramar! Lägger in en låt eftersom nån kom med ett förslag med mycket musik, den här låten är riktigt skön som väcker massor av minnen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0