Svar på kommentar!

Postat av: Louise

Ja, jo det kanske är rätt skrivet, men det ser ut att komma från helt fel person. titta på dig själv du ser ut att vara en sån brud som sminkar dig 1 timme på morgonen och och fejkad med allt smink och löshår. synd att du ser ut som du gör för jag har sett ut precis detsamma och jag har kommit över min sån tid, jag är bara 1994. du kommer ångra dig senare i livet, precis som jag är

2009-01-20 @ 18:07:32

Louise, det där gör mej faktis lite förbannad. Jag är 16, blir 17 detta år, jag är absolut ingen fjortis! Du beskriver mej exakt som en fjortis. Jag märker att du inte läst min blogg länge! När jag går till plugget sätter jag på mej mascara, mjukis brallor eller beaggy brallor och min reggae adidas eller så har jag inte smink alls. stor bulle toffs och bara tare chill. För jag älskar att sminka mej och klä upp mej på helgen men annars är jag mer chill i stilen. Jag gillar inte att klä upp mej till skolan, helt onödigt. Jag vill att folk ska älska mej för den jag är. Första skoldagen som jag skrev om ville jag vara lite fin, det vara bara det. Så kom inte och säg till mej om du är 14 år att jag kommer att ångra mej, för jag ångrar inte det jag gör, för jag gör det jag själv tycker är bra.

Men nu till annan sak. Pappa köpte hem ett par lite halft beaggy jeans från bikbok idag. Jag vet jag skrev nyss ett inlägg om utseende och sånt, men ni fattar. Ja iaf och dom satt jätte fint, dom var inte helt snygga i färgen men annars älskar jag dom.
 Mina nya jeans

Kommentarer
Postat av: alexi

men gud vad snygga!!! :D satt riktigt bra på diig. hur lång är du ?

2009-01-20 @ 21:02:39
Postat av: johanna

men gud vilken tönt :SS

2009-01-20 @ 21:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0