söta silvia

en av alla dessa tusen saker jag saknar från stockholm är godis affären söta silvia! gud vi köpte alltid godis där när vi var i stan och jag älskar det verkligen. dom har alla mina favorit godis sorter och det är billigt ju. mysigt litet kryp in lixsom, i love it.
Har precis kollat på en super läskig skräck film som heter The exorcusn of emely rose typ, och den är baserad på en sann historia så jävlar var rädd jag var!

OMG OMG! pappas fru kom nyss hem och jag vet inte om hon vet att jag är hemma för jag har suttit här uppe hela tiden men så hörde jag hon snacka med min faster alltså pappas syrra och så börja hon ba va?? men vad kul! nej är det sant! tack!! är du seriös men herregud!! amen ni vet och så hör jag hon säga när , var och sånt och, åh erica och då kommer bli så glada! och nu börjar jag verkligen undra va det är, tänk om vi har blivit bjudna på en resa eller nåt? JAG MÅSTE VETA NU! haha men vågar inte gå ner.. haha.

Pussar och kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0