godmorgon!

okej jag vakna halv 6 men men, god morgon på er! sitter på bussen just nu. jag mobil bloggar, vet ni hur coolt det är haha. men jag visste inte att man kunde det tills någon blogg hade skrivit om det så fråga jag henne så hjälpte hon mej så nu kan jag mobil blogga!! haha. fast hur lägger man in bilderna?
idag har jag kläderna Svarta jeans, rolling stones tröja vit, svarta klackskor och skinn jacka och vanta mössa och halsduk så klart för det är skit kallt ute! hah. usch jag tycker det här är super läskigt, och jätte många ungdomar som kommit på bussen glor fett mycket, haha. men snart är vi nära skolan!!

Min skola heter Haga skolan typ haha :)
men jag bor mer uppåt på landet så det tar tid för mej att komma ner till själva stan. men nu måste jag gå nästa station ska jag av, Pussar och kramar!


Kommentarer
Postat av: Mindy

Det var jätte gott..Så det rekommenderar jag att göra en dag om du gillar blad apelsiner..Går lika bra med vanliga apelsiner...

2009-01-19 @ 17:13:49
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lisa

tack sötnos!

2009-01-19 @ 17:18:35
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0