Tråkig fredag.

Hejsan. inte uppdaterat på hela dagen, förlåt för det! men jag skrev faktis ett inlägg klockan fem på morgonen haha! idag har jag bara slappat med Ella. vi har suttit inne, jag har gjort en blogg till henne som hon förmodligen aldrig kommer skriva i för hon fattar inte ett skit HAHA, sen har vi bakat, sen har vi gjort en grej som jag kommer skriva om i ett annat inlägg för jag behöver bilder till det inlägget och dom ligger på kamran men sladden ligger hos josefin men ska hämta den hos henne på söndag för då kommer hon hem från dalarna :) ja iallafall jag lovar att min blogg ska bli bättre! bara att det händer inte så mycket, jag är inte på det bästa humöret just nu för jag har (äntligen) fått min mens igen, sjukt rädd jag var haha. Men inte mycket har vi gjort annars, bara legat och degat haha som min farsa säger. vi hade nånslags ''vår'' städning hemma hos oss idag, skit jobbigt det lukta badhus i hela huset för dom (alltså min familj) har tvättat glovet, fönstrerna och allt sånt skit som kan tvättas så det stinker klorin eller vad det är och jag hatar lukten av rent! haha men jag fattar inte, det är jobbigt att ha allt så rent. om smuts rensar magen så rensar smuts sinnet!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

sv: min bloggdesign är gjord av bellita.blogg.se, inte jag som gjort den :)

2009-02-28 @ 02:33:47
URL: http://tobbejonsson.se
Postat av: | E L S A |

sv : Hejhej !

Jätte fin blogg !

Jag köpte tröjan på Ginatricot . :)

puss

2009-02-28 @ 08:07:52
URL: http://elsafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0