Pannkakor!

Nu ska jag ta och laga pankakor! gott va? mm ..
och det ska såklart vara sylt, glass och grädde på enligt Ella iallafall haha. Men vi är inte bäst på att laga pannkakor så får se hur det går ;) Jag är ensam hemma ikväll så vi tänkte ha lite mys och tjej middag fast bara för oss två så vi ska först duka fint och sen laga pannkakor och så äta sen har vi hyrt film, patrik 1,5 och shutter eller vad den hette. så har vi chips och dip till det och tre stora coca cola haha!
men nu ska vi börja! vi ska typ också göra socker kaka, hahaha... Pussar och kramar!


UPPDATE: JAG SKREV DETTA IDAG TIDIGARE UNGEFÄR VID SEX MEN DATAN LAGGA SKIT LÄNGE SÅ SKET I DET MEN INLÄGGET SPARADES SÅ LÄGGER UPP DET NU :) FÖR JAG SKA VERKLIGEN INTE GÖRA PANNKAKOR NU KLOCKAN ETT PÅ NATTEN HAHA, MEN DOM BLEV JÄTTE GODA OCH FILMERNA VAR SUPER BRA! FÖRUTOM ATT SHUTTER VAR SKIT LÄSKIG.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hah gott med pannkakor. har ella blogg??

2009-02-27 @ 02:37:56
Postat av: Anonym

hah gott med pannkakor. har ella blogg??

2009-02-27 @ 02:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0