LOV!

ÄNTLIGEN, nu är det sportlov! åh blir så glad! just nu är jag verkligen super skoltrött så det är skit skönt att få lov!
Ja iallafall, slutade faktis tolv idag så kom nyss hem. Vi gjorde inget speciellt i skolan, vi kolla på film och hade fika sen fick vi lov! härligt härligt. Snart ska jag gå ner och göra lite mat, är super hungrig.

Och förresten allvarligt, Min mens är flera veckor försenad! :S
jag börjar bli lite rädd. Och jag har inte haft 6 oskyddat! så relax :) haha jag är inte så privat av mej jag vet hehehe.

Och tack för alla komentarer på vilka hörlurar jag ska ha, jag tror jag kommer köpa dom rosa men nån som komentera har rätt, tänk om jag har rött på mej? haha. Rosa eller svarta får det bli :)


Och svar till anonym: Mina bamboo örhängen är köpta på Kicks:) !

Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Evelina

hahahahha jag älskar när folk e oprivata !

gillar din blogg gumman!<3

2009-02-19 @ 22:22:42
URL: http://typevelina.blogg.se/
Postat av: Gry

Cool bild :D

2009-02-22 @ 13:05:30
URL: http://gryandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0