helg igen då!

Hej förlåt min dåliga uppdatering men har varit lite upptagen för jag har blivit vän med Ella, Ni som inte läste min blogg innan så är Ella min första riktiga kompis jag fick när jag flytta till Umeå (USCH OCH BLÄ VILL HÄR IFRÅN) vi bor ju grannar så var med varandra jämt men så ville hon flytta till sin mamma som bor mer i staden för hon tyckte det var jobbigt att bo här ute på ''landet'' eller vad man ska kalla det, och så var det närmare till skolan och alla vänner och så bor ju i självaste city eller vad man ska kalla det eller i nått vanlig ort medans vi bor som i skogen i en mini ort haha. Men så blev jag sur på henne för då skulle vi aldrig träffas för vi går inte i samma plugg så bråka vi i nån månad sen nu har vi blivit vänner som tur är för vet inte vad jag skulle göra utan henne så nu bor hon hos sin pappa också, härligt!!

ihelgen händer INGET! jag har utegångsförbud. Men tänkte ha en liten frågestund i bloggen , :) snodde ideen från kissie ha ha. Pussar å kramar

Grattis till bob marley som fyller år idag!! tack sara som påminde mej, miss u.

Kommentarer
Postat av: elvira

såg att din mamma är alkoholist. min mamma har också varit det, dock är hon på bättringsvägen nu. tänkte bara att om du vill prata så finns jag. :) eller nått :b

2009-02-07 @ 22:41:55
URL: http://liteelvira.blogg.se/
Postat av: Emma

fin blogg ! :)

2009-02-08 @ 23:49:22
URL: http://emmaaoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0