darlings

Hejsan, förlåt för en dålig uppdatering. senaste dagarna på lovet har varit jävligt sega! ingeting har hänt. förutom att det var fest igår iaf, det var därför jag aldrig hann blogga. men iaf jag tänkte piffa upp mej lite för jag tycker jag kanske borde se lite fräshare ut när det är fest så vi åkte in till stan så köpte jag lite mode kläder inspirerade av elin kling (många tyckte faktis likna henne på kläderna då) och det jag köpte var ett par ljusa tajta jeans som var så där lite trasiga eller vad man säger ungefär som man haft en filat på dom haha nej men svårt att beskriva sen ett par beace bruna klackskor från bianco och en tröja från gina med nått tryck på sedan hade jag stora silvria örhängen med pärlor på. rätt nöjd över mitt köp iaf haha kände mej riktigt fin. kvällen blev kul, vi hade det mysigt och jag gjorde coolaste drinkarna och det var ingen som blev full direkt så allt gick fint. sen idag kollade jag på gossip girl, det var typ repris och så kom jag och tänka på vad kul det skulle vara att ha en blogg sen bodde man och levde som dom i gossip girl, och så fota man alltid festerna man var på med dom snygga kläderna och dyra drinkarna och sen hade man alltid som finaste kläder, shit villen populär blogg man skulle ha då!

jaja, nu ska jag fortsätta kolla klart på min film. tänkte att jag bara skulle blogga lite mer. hoppas lovet blir bättre framöver! Puss på er, mer blogging i morgon darlings, haha eller ska jag köra en XoXo ? ;) 
 
Puss!!


Kommentarer
Postat av: sara

svar:

ja självklart kan jag det :D

2009-02-23 @ 23:40:27
URL: http://pictureit.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-23 @ 23:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0