Självförtroende på topp!

Jag vet har inte bloggat på ett tag men nu är jag igång igen! Skolan börja ju idag och det och förresten nästa vecka åker jag ju till thailand! har ni glömt det? vet att det gått över två veckor men vi kunde inte åka den väckan så vi tog senare, men på måndag åker vi iaf!

Men iaf, man känner verkligen att sommaren är påväg! fåglar kvittrar, solen skiner och man börjar redan planera inför sommaren! själv har vi hyrt stuga i stockholm skårdgård i tvåveckor, snacka om jag är glad! tänk alla underbara personer jag kommer få träffa igen, alla mina vänner i stockholm, när jag flytta till umeå utan förvarning lämna jag ungefär 30 vänner som verkligen stod mig nära utan att säga ett skit! men jag hann ju inte.. sen resten av alla som kanske inte stod så nära men man endå hängde med, dom sa jag inget till heller! När jag kommer ner från planet kommer Johanna, denise, eloise, maria, kattis, alicia, jesper, dennis och pontus a möta mig! några av mina närmaste! fatta hur lycklig jag är.
Men juste, så nu är det snart sommar som sagt och sommar = bad och bad = bikini! Och fatta hur många komplex man kan ha över sin kropp! Fast vet ni vad? mina är helt borta! jag orkar bara inte bry mej! visst jag bryr mej om mitt utseende jag vill inte se ut som en uteliggare som jag väl gör på morgonen men man ska vara nöjd över det man har! och det är jag faktis nu. Visst whatever jag har bristningar, jag har celluliter och jag har kött på bena, jag ser inte ut som ett benrangel och det är jag otroligt stolt över! varför gå och skämmas en hel sommar bara för man har komplex? nej om du nu vill bli älskad ska det väll vara för den du är? killar gillar när man är självsäker, så kom igens skaffa lite självförtroende! Säg alltid hur snygg du är i spegeln eller att kanske ditt hår alltid blir så snyggt när du har snebena? vad som helst!

Jag älskar verkligen mej själv nu, även fast jag har komplex. Men okej man behöver inte överdriva tex som fjortisen desireenilsson.blogg.se
'' Oh i love myself and i know you love me to! i'm perfect and blond, and utlänningar och folk med mörkt hår har inte lika mycket värdensom blonda''
jag känner faktis en viss hitler känsla över bruden.. Okej inse nu att hon skrev inte direkt ''and utlänningar och folk med mörkt hår har inte lika mycket värden som blonda'', men hon skriver ju hur mycket hon stör sig på utlänningar osv och att blond är så otroligt vacker och att brunt är bara fult?
Själv är man ju blond men det är inget man skryter om, DET ÄR FYFAN BARA EN HÅRFÄRG!
usch nu blev det ett långt inlägg, men det behövde jag ;) PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt :D följ den gärna om du vill :)

hoppas allt e bra ? :) kram

2009-04-14 @ 18:52:43
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: K L A R A

ja visst är han ♥ ! min lille bror, detsamma! =)

2009-04-14 @ 19:12:13
URL: http://klaraas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo, det har vi :) haha men precis. Huvudsaken är ju att man får påsklov någon gång ;) nu är de inte länge kvar till sommarlovet och studenten!

2009-04-14 @ 19:14:36
URL: http://jiggly.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh, kul att åka till thailand :D har du vart där förut? vart ska du? ^^

2009-04-14 @ 20:52:45
URL: http://supersillman.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh, kul att åka till thailand :D har du varit där förut? vart ska du? ^^

2009-04-14 @ 20:54:26
URL: http://supersillman.blogg.se/
Postat av: HipHopBreeze

hahaha "hitler-känsla" fan va roligt!, håller med man stör sig lite på det narcisistiska hon spelar på :/

2009-05-02 @ 18:59:21
URL: http://hiphopbreeze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0