Lingonvecka och massa prov..

Åh hormonerna har spökat idag. Känner mej helt borta! Ibland vill man ju bara komma ut sin ungdom och slippa alla dessa hormoner. Har iaf lingon veckan så har ätit upp mej minst 3 kilo! åh, går alltid upp kilo när jag har mens..
Sen också har vi massa prov den här veckan och nästa, fattar inte hur jag kommer kunna hinna med allt! Jag är helt upptagen ju! Idag ska jag iväg på soc möte (usch vad jag hatar det!) sen i morgon ska jag gå på nån kurs eller vad man ska kalla det som ska hjälpa en med skolan. Sen efter det är det fest sen på lördagen måste jag ta hand om lenas ( min farsas fru ) för hon ligger på sjukhuset sen på kvällen ska jag vara barnvakt för jag måste få ihop pengar! ...

Men det härligaste är ju att jag åker till thailand på torsdag! en vecka kvar alltså.. åh kom igen måste stå ut!
Härligt att komma bort och bara ha det mys ju ..


nu..

snart..

Puss

Kommentarer
Postat av: A.

WOW WOW WOW, LIKZZZ000M!

2009-04-17 @ 19:36:54
Postat av: erica

va?

2009-04-19 @ 22:01:40
URL: http://teasteme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0