jag dog nyss lite!

jag vet man ska inte dömma folk efter deras utseende och ''hur dom bloggar''. Men en sak, dom kan ju inte säga att vi INTE känner dom när dom skriver exakt var enda lilla detalj i sin kända blogg osv, då vet vi ju faktis massor om personen? sen att man har över 5000 besökare och lägger ut bilder på sig själv naken och berättar hur viktigt ens utseende är, då dör jag lite inombords av skratt, haha!
Nu har fjortonåriga fjortisen gjort det igen! och man sitter och kniper sej av skratt, visst är utseende viktigt men när man ser ut som hon borde man bara skämmas

haha förlåt förlåt förlåt, meningslöst inlägg men jag var tvugen.
Pussisar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahah hon är så jävla patetisk. hahaha

2009-04-05 @ 18:06:15
Postat av: kish

vilken blogg?:P

2009-04-17 @ 15:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0