betyg betyg betyg..

Ja nu börjar dom sätta betygen också innan påsklovet , not god! jag trodde jag hade längre tid på mej så jag tänkte kämpa dom senaste veckorna och verkligen höja mitt betyg för på den senaste har jag skitit i lektioner och annat så jag tror verkligen inte det här kommer bli så bra.. Och snart går man ju ut nian! för andra gången.. haha nej men jag har ju fått gå om en klass och det var ju inte det underbaraste. Men det känns jätte härligt, börja på gymnasie och allt och hoppas jag kommer in på det jag sökte till! Dom borde ju höra av sej snart.. 
 
Vacker väder det är förresten! har gått utan jacka hela dagen, det har varit super härligt. Känns verkligen att sommaren är här och nu får jag värsta ångest att jag måste shoppa inför sommaren och nu när det börjar bli vamt och gina tricot har ju fått in massor av fina kläder ;) nu ska jag dusha Pussisar!

Haha lite patetisk humor,

Kommentarer
Postat av: alexandra



hahahah skön. Älskar dem gubbarna!



Åh tack så mycket! Din blogg var jättefin den med!



2009-04-02 @ 18:44:37
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0